Výcvik v metodice Kops Method®

Krom možnosti studia na Kops Method Institutu existuje u nás ještě jedna – hlubší- forma studia. A to studium vlastní metodiky Kops Method®/ Životních map®.

Tato možnost však zahrnuje větší část prezenčního studia a je časově a finančně náročnější. Přináší však komplexní pochopení myšlení a fungování dětí, objevení a pochopení všech druhů přenosů postojů a návyků.

V tomto roce bude výcvik v metodice Životních map®/ Kops Method® na podzim 2020

Půjde pouze jediný výcvik pro maximálně 8 účastníků.
V současné době je kurz již postupně obsazován, proto příliš neváhejte s přihlášením. Kapacitu nebudeme navyšovat.
Kurz začíná v září v centrále v Táboře.
Veškeré informace poskytneme osobně na tel. 603 505 438 (Kamila Kopsová)
Kurz doporučujeme především těm, kteří potřebují pro svoji práci s dětmi i dospělými účinný a rychlý diagnostický nástroj.
  • Pod osobním vedením autorů metody Životní mapy®
  • Více než 100 hodin výuky, praktického nácviku, supervize.
  • Vzhledem k plánovanému výcviku v Německu jde o jediný Česko – slovenský výcvik, který bude v roce 2020 realizován.
  • Vhodný zvláště pro terapeuty, psychology, psychiatry, adiktology, speciální pedagogy.

Začínáme 9/ 2020

Termíny:

4x prodloužený víkend 11. – 13.9./2. – 4. 10./23. – 25.10./13.- 15.11. + Supervize

Cena:

49.500 Kč

Obsah:

Kompletní pochopení vnitřního světa dítěte a jeho interakcí s vnějším světem.

Kompletní pochopení vnitřního světa dospělého a jeho interakcí s vnějším světem.

Pochopení podstaty generačních, zvykových a osobních přenosů, odhalení jejich negativních stop a způsob nápravy.

Kompletní metodika Životní mapy®/ KopsMethod® školené kategorie. (vedení, diagnostika, řešení, výstupy klientovi atd.)

Vztahy a komunikace.

Postoje a přístupy ke klientovi. Postoje a přístupy při vlastní práci s klientem.

Praktický nácvik vedení, diagnostiky a výstupů klientovi.

Práce s komunikačními typy.

Speciální doplňkové techniky.

Základem je praktický nácvik s minimální nutností učení se nazpaměť. Student si během výcviku zažije roli lektora, dětského i dospělého klienta a také roli přísedícího během tréninku ostatních kolegů. Závěrečná zkouška na konci výcviku zohledňuje především průběžný přístup ke studiu, získávání a uplatňování praktických schopností než jen výčet dat a pojmů. Při výuce používáme především behaviorální, kognitivní a asociativní způsoby vyučování.

Od |2020-06-10T10:42:39+02:0010. 6. 2020|Blog|0 komentářů

Sdílejte tento příspěvek na sociální síti!

O autorovi:

Petr Kops

Napsat komentář

Název

Přejít nahoru