Jako učitelka pracuji již 34 let a po mnoha letech učitelování na velké škole se mi splnil sen a jsem pátým rokem na malotřídní škole. Podmínky pro děti mi tu připadají ideální a možnosti dětí, jak se přirozeně učit je tu mnoho. Ovšem učitel aby tu získal trošku nadlidské schopnosti,neb podmínky práce jsou tu mnohem složitější než na velkých školách. Beru to jako příležitost vám poděkovat za práci kterou děláte a zejména za vydané knihy a zpracovanou teorii. Je opravdu velmi účinná a smysluplná. V kombinaci se čtenářskou gramotností jedinečná. Děti mi dělají radost a chvíle s nimi jsou velmi inspirativní.
S tygří teorií se nám žije lehčeji a veseleji. Irena Jarská, ZŠ Krchleby
Na kurz jsem se velmi těšila. Chtěla jsem získat opravdový vhled do komunikace a tygří tématiky. Chtěla jsem slyšet další příběhy a získat inspiraci pro svou budoucí práci. Kurz na 100% plní mé očekávání a jsem moc spokojená s jeho provedením. Líbí se mi názornost – ukázky na konkrétních případech. Informace jsou věcné a jasné. Bála jsem se online setkávání, měla jsem strach, že to nebude natolik osobní, ale není tomu tak. Myslím, že jsme super parta, která se mezi sebou nebojí sdílet a je zde bezpečné klima. Jsem ráda, za inspiraci a podporu od ostatních účastníků. K počítači vždy přicházím s nadšením a těšením se co nového se dozvím. A odcházím vyčerpaná, ale s úsměvem a plnou hlavou nových informací. Mgr. Berenika Hálová
Chtěla jsem blíže pochopit dětské přemýšlení, ale i jejich nevědomou tygří stránku osobnosti. Tygří ambasador byl pro mě tedy logickým krokem. Obsah i forma školení naplnily moje očekávání. Kopsovi jsou profesionální přednášející, kteří dokáží přirozeně udržet pozornost a zaujetí i v případě on-line formy školeni. A obsah? Ten doporučuji zažít každému, který vzdělává nebo se jen pohybuje mezi malými tygříky, či už většími tygry. Přece jen obstát v tygří smečce a obhájit si svoji pozici není vůbec jednoduché. Pokud ale správně pochopíte, co se v jejich tygřích hlavičkách odehrává, je najednou vše tak jasné. Zjednoduší se vám nejen komunikace, ale i každodenní „fungování“ je najednou plně intuitivní a samozřejmé. Však není nic jednoduššího než pustit tygří svět i do vaší třídy/kroužku/skupiny… Vyzkoušejte sami 😉 Jana Zaujecová Lebens- und Sozialberaterin in Ausbildung und unter Supervision, Rakousko
Kniha mi pomohla dětem lépe vysvětlit, proč ve třídě někdo „lítá“, někdo křičí, jiný boří hračky, jak mohou ovlivňovat svého „tygra“ a jak lépe rozumět svému chování a projevům. Moc hezky reagovaly na „hodného“ i „divokého“ tygra, krásně se zapojily do vymýšlení podoby svého tygra. Dala jsem úplnou volnost, nepodsouvala jsem jim svoje nápady a názory a bylo velice zajímavé, na co všechno děti samy přišly. Jaroslava Šašková
Jsem jedním ze čtyř Tygřích ambasadorů na světě v sekci TRENÉR. Do přednášek, seminářů a školení z „kuchyně“ Kops method jsem naskočil po přečtení trilogie o Tygrech v září 2020. Dnes je březen 2021 a jsem jedním ze čtyř Tygřích ambasadorů na světě v sekci TRENÉR. Nic tak jednoduchého, praktického a uchopitelného s využitelností do praxe přes vlastní dětství, rodinu, děti, klienty a lektory jsem nezažil za 29 let ve školství a trenérství. Těším se na další ovlivněné děti tygřím světem a jejich komunikačními typy. Petr Požárek
V podání manželů Kopsových je i on-line forma vzdělávání barvitá a výživná. Preferuji více osobní setkání s celou škálou lépe uchopitelných energií při bližším fyzickém kontaktu. V podání manželů Kopsových je však i on-line forma vzdělávání barvitá a výživná. Jednotlivé sekce výcviku mají skvěle připravené. A to jak v podobě přehledné prezentace, tak promyšleným, fundovaným osobním výkladem, ve kterém se autoři nenuceně střídají a doplňují. Technicky je celá záležitost profesionálně dotažena do všech detailů. Osobně velmi oceňuji možnost se v klidu doptat a ujasnit si jednotlivé sekvence studia v dostatečné časové dotaci a přátelské, otevřené atmosféře. Studium pod vedením manželů Kopsových mohu jen doporučit.👍 Mgr. Bc. Kamila Doležalová, pedagog, psychoterapeut
Tygří svět mě zaujal. Do prostředí Tygřího světa jsem poprvé nakoukl v roce 2020 a nestačil jsem se divit, jak je efektivní a přirozeně přenositelný do naší osobnosti a našeho prostředí. Tygří svět mě zaujal natolik, že jsem byl nakloněný k získání dalších informací, které jdou jednoduše předat do praxe. Z pozice trenéra mládeže můžu krásně Tygří svět uchopit a díky němu objevovat osobnost dítěte a dále ji rozvíjet tak, že dítě mi pomocí komunikačních typů bude rozumět. Jsem vděčný za to, že mohu vystupovat jako ambasador a že mohu Tygří svět předávat lidem, kteří mají chuť proniknout do své osobnosti a objevovat osobnosti jiných. Honza Starý
Celý projekt mě opravdu nadchnul! 🙂 S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Lucie Horáková
Naprosto skvělé a informacemi nabité školení, které v mnohém člověku otevře oči. Skvělý a promyšlený seminář do posledního detailu. Vřele všem doporučuji. Dětský svět je tolik odlišný od toho dospěláckého a pro člověka, který chce do tohoto světa proniknout a chce se naučit porozumět lépe dětem, přiblížit se k nim, přestat s nimi bojovat a navázat lepší vztahy, je tento kurz nutností. Praktickými radami a tipy, jak zlepšit komunikaci s dětmi, nás provází Kamila a Petr Kopsovi, kteří tolik rozumí dětské duši. Je vidět, že tato manželská dvojice má dlouholetou praxi a mají můj obrovský obdiv pro to, co objevili a co se nám snaží předat. Tereza Riegel
Tiger v škôlke. Pouzivali sme tigra na telovychovne aktivity, deti sa hrali na krotitelov tak, ze jeden je krotitel. Ostatni tigrici, preskakuju „horiaci“ kruh, preliezaju, podliezaju rôzne prekazky, plazia sa a pod. Tigrik sa na nich cely cas „pozera“, je to motivačné. Ked isli poobede na odpocinok v spalni, obchadzala som vsetkych s tigrikom v ruke a on ich svojou labkou pohladil. Zaspavali tak, ze si mali svojho vlastneho tigrika v srdiecku pohladit, prikryt perinkou a ulozit ho do kludu, pripadne na spanok. Toto ich vedelo na lehatku naozaj ukludnit. Zvykli mi potom hovorit, ze sa im snivalo o vlastnom tigrikovi. Kreslili tigrika, seba ako krotitela, niekedy mam montessori aktivity, ku ktorym ich motivuje sam tigrik. Je to taky maskot triedy. Pomohla mi aj tigria triedna kniha. Velmi sa im pacilo, ze tam mohli mat svoju fotku, spoznala som ich tajne priania a postoje k zivotu.
Deti su ukaznene. Tieto deti, co mam teraz, su uz velke, posledne mesiace tigrik iba sedel na polici a pozoroval ich. Nebolo uz treba, aby nejako intervenoval do vychovy, lebo deti su ukaznene, netreba nikoho zvlašť „vychovavat. Maju vela slobody cez vlastnu zodpovednost za to, co robia a su velmi samostatni a dobri. Je to aj vdaka montessori prvkom, ktore mame implementovane do celodenneho rezimu v skolke. Jemnou kombinaciou tychto dvoch teorii sa da pripravit v triede vyborna atmosfera. Darina Jonášová, pedagog MŠ, Banská Bystrica